تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 مهر 1401 ساعت 22:13

گاف بزرگ بی‌بی‌سی‌ درباره فوت نیکا شاکرمی + فیلم

گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی در تازه‌ترین گاف این شبکه درباره فوت نیکا شاکرمی به پیدا شدن پیکر او در کهریزک اشاره می‌کند و با تأکید می‌گوید: چرا جنازه وی را به کهریزک بردند؟!

خبرگزاری تسنیم نوشت: در ایام اغتشاشات هفته‌های گذشته شبکه‌های فارسی‌زبان خارج کشور علاوه بر تلاش برای دامن زدن به آشوب‌ها و تریبون دادن به گروهک‌های تجزیه‌طلب، در موارد متعددی اقدام به انتشار اخبار جعلی کردند و یا در برخی موارد به‌دلیل شتاب‌زدگی گاف رسانه‌ای سنگینی از آنها سر ‌زد و اعتبار خود را تاحد زیادی در این مدت از دست دادند.

در این بین شبکه BBC به چنان وضعیتی افتاد که مجبور به ارائه توضیحات درباره دروغگویی این چند هفته اخیر خود شد و نوشت: ضمن اصلاح اشتباه، دلایل آن را مرور می‌کنیم و زمینه بروز خطا را بررسی می‌کنیم تا جلوی تکرار آن را بگیریم!

اما در تازه‌ترین گاف این شبکه، گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی در برنامه شصت دقیقه روز 12 مهرماه، درباره فوت نیکا شاکرمی به پیدا شدن پیکر او در کهریزک اشاره می‌کند و با تأکید می‌گوید: چرا جنازه وی را به کهریزک بردند؟!

درواقع ژیار گل خبرنگار بی بی سی در این برنامه پیدا شدن پیکر نیکا کرمی در کهریزک را یکی از نشانه‌های جنایت علیه او معرفی می‌کند!

359 نمایش

نظر دادن